NYA GRUNDLAGEN VAD INNEBÄR DEN?

Jag undrar över konsekvenserna efter ändringar i grundlagen och jag anser att det är fel att inte vi skattebetalare fått mera insyn i vad som skulle ändras.

Nedan kan ni läsa om några synpunkter på konsekvenserna av den nya grundlagen som innebär en del förändringar. Intressant läsning och jag blir verkligen fundersam över mycket..

http://snaphanen.dk/2010/11/21/søndgaskronik-ett-fullbordat-landsforraderi/

Explore posts in the same categories: POLITIK

One Comment på “NYA GRUNDLAGEN VAD INNEBÄR DEN?”

  1. Josef Boberg Says:

    Den svenska modellen har sina uppenbara brister för oss av vanligt folk = väsentligt flera än 90 % av medborgarna. Grundlagsändringarna kommer att göra det än värre, tyvärr tyvärr… 😥

    I o f s så kan jag ha fel i det – men det ”vet” jag att jag ej har.


Kommentera

