REINFELDT EMOT HEMMAFRUAR

JAG SÅG PÅ TV I GÅR ATT REINFELDT INTE VAR FÖR ATT KVINNOR SKALL VARA HEMMAFRUAR FÖR SAMHÄLLET INTE HAR RÅD MED DETTA DÅ DE INTE TILLFÖR NÅGRA SKATTEPENGAR…MEDAN SVERIGEDEMOKRATERNAS MEDARBETARE ANSÅG ATT DET MÅSTE VARJE FAMILJ FÅ AVGÖRA SJÄLVA OM FRUN SKALL VARA HEMMA ELLER EJ.

JAG UNDRAR DÅ VAD GÖR RENFELDT ÅT ALLA INVANDRARE SOM KOMMER FRÅN EN KULTUR DÄR DET INTE ÄR BRUKLIGT ATT KVINNAN YRKESARBETAR?? SKALL HAN TVINGA UT DESSA KVINNOR I ARBETE MOT SIN VILJA ELLER LÅTA MANNEN FÅ STÅ FÖR FÖRSÖRJNINGEN?
OCH ALLA DESSA KVINNOR SOM KOMMER HIT SOM ALDRIG KANSKE FÅTT GÅ I SKOLA OCH VARIT UTE I NÅGOT ARBETSLIV UTANFÖR HEMMET, HUR SKALL HAN DÅ ORDNA ARBETE TILL DESSA KVINNOR SAMT MÅNGA ANDRA SOM KOMMER HIT SOM HAR SVÅRT ATT FÅ ARBETE OCH DÄRMED INTE TILLFÖR NÅGRA SKATTEPENGAR..EN STILLA UNDRAN BARA.

JAG TYCKER MAN SKALL OCKSÅ TÄNKA PÅ BARNEN, JAG TROR ATT OM KVINNAN VILL TA HAND OM BARNEN HEMMA OCH FAMILJEN KAN HA RÅD ATT BARA EN YRKESARBETAR SÅ KAN DET FAKTISKT VARA BRA FÖR BARNEN, FÖR JAG TROR INTE ATT DAGIS ELLER ANNAN BARNOMSORG KAN HA SAMMA INTRESSE I BARNEN SOM EN FÖRÄLDER HAR OCH INTE TID HELLER.

KOSTAR VAD DÅ??

Explore posts in the same categories: POLITIK

Kommentera

