ISLAMKRITISKT MÖTE I MALMÖ

Läs nedanstående artikel. Jag anser att det är förskräckligt att i Sverige vi kan inte kritisera en religion som förtrycker kvinnor och som har hedersrelaterat våld och hänvisar till religionen, om man kommer till Sverige måste dessa som har en sådan kultur anpassa sig efter våra lagar och demokratiska värderingar och inte leva kvar i uråldriga seder…..

Måste det bli en massa offer inom hederskulturen innan politiker och lagstiftning förbjuder detta? (hur kan man kalla det för heder att misshandla och döda människor) jag förstår ingenting om detta fenomen,, men kan säga att jag anser att detta strider mot Guds budord. BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.. (Detta taget från den kristna bibeln.)

Tänk på alla offer inom den galna hederskultur.

Läs nedan.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1233918/Honour-crime-40-rising-fundamentalism.html

http://www.pelafadime.se/hedersmord.htm

Om nu dessa som har en sådan kultur så tycker jag de skall söka sig till de länder där denna kultur finns och inte till Sverige…Men jag vädjar för alla förtryckta kvinnor i hela världen att alla borde ställa upp och försöka göra något åt detta.

Jag ber till Gud för dessa och för hela värden som just nu har många problem med ondska och våld.

GOD BLESS US ALL!

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160453127

Explore posts in the same categories: FRA-LAGEN OCH SÄKERHETEN I SVERIGE, HEDERSRELATERAT VÅLD, POLITIK, POLITISK KORREKTHET INTE BRA FÖR SVERIGE, Religion, SÄKERHETEN I SVERIGE

Kommentera

