Ett svenskt parti som vill utrota judar och förbjuda demokrati!

Sverige är inte världens navel!

Som läsare av denna blogg vet, håller jag ett vakande öga över alla antidemokratiska rörelser i Sverige. Även radikala ”islamska” extremistiska rörelser. Ett parti jag skrivit om tidigare är Hizb Ut Tahrir. Detta radikala extremistiska partiet växer i Sverige. Kärnan i detta partiet är nu lika stor som kärnan i några av de radikala nazistpartierna, dvs troligen runt 50. En del säger 100. Det skrämmande är att de rekryterar direkt genom att sprida hat mot demokratin.

Av alla partier i Sverige som öppet motsätter sig demokrati är nog Hizb Ut Tahrir det mest uttalat demokratifientliga. Det finns all anledning att hålla ett vakande öga på dem.

Demokratihat

Skrämmande nog fokuserar partiet på sitt hat mot demokratin. I flera artiklar i Sverige och internationellt påstår man att islam måste grundas på en ledarprincip, där lärda imamer ska styra samhället i enighet med ”guds vilja”. Vad folk tycker och vill spelar…

View original post 950 fler ord

Explore posts in the same categories: POLITIK

3 kommentarer på “Ett svenskt parti som vill utrota judar och förbjuda demokrati!”

  1. Pica pica Says:

    De skriver ”att bevisa Skaparens existens får blir nästa ämne”? Då avvaktar jag tills de lyckas med det.

    • ladycobra Says:

      Självklart finns det en skapare till denna underbara fantastiska värld, men Gud som skapat allt detta måste gråta när han ser hur människor förstör denna underbara värld.
      Tänk om alla följde Bibelns budskap ”Behandla andra som du själv vill bli behandlad”

      • ladycobra Says:

        Jag har inte sagt att man skall förhålla sig efter ett enda av bibelns budskap, utan ett av dem.
        Läs Bibelns budskap i Matteus 24 alla verser så ser man ju tydligt att budskapet innehåller vad som sker idag.
        Och jag kan lova dig att efter din död. så kommer du att finna ett liv efter detta, som så ånga har upplevt som varit över på andra sidan. Jag blev bönhörd när jag bad för min far som var dödsdömd i Leukemi och som blev botad ifrån hans leukemi Men han levde till han var 93 år. Jag tackar Gud för att jag blev bönhörd och att min far blev mirakulöst frisk och att läkaren blev troende efter att ha sett detta mirakel..

        Man behöver inte läsa bibeln noggrant men se budskapet i att ” Behandla andra som du själv vill bli behandla”Läs Matteus 24 alla verser, intressant om framtiden och skrämmande.


Kommentera

