Sveriges Unga Muslimer förlorar miljonbidrag!

Mycket informativ läsning i detta blogginlägg av Muhamed Omar om Sveriges Unga muslimer. Läs även detta. https://ladycobra.wordpress.com/2014/01/30/socialdemokraterna-i-nara-samarbete-med-islamister/

DET GODA SAMHÄLLET

portratt-dgs-2Mohamed Omar

Den islamiska ungdomsorganisationen Sveriges Unga Muslimer (SUM) har blivit av med sitt bidrag om 1,3 miljoner kronor från Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor (tidigare Ungdomsstyrelsen). Jag hoppas att jag med mina inlägg på denna blogg har hjälpt till att öppna några ögon. Jag försöker att alltid läsa kommentarerna under mina inlägg. Jag lär mig mycket av er! Jag får också tips om saker att skriva om. Dessutom har jag läst att ni sprider mina inlägg till politiker, myndigheter och media. Det är inte omöjligt att detta arbete har bidragit till att stödet till SUM nu dras in. Tack! Detta är en gemensam ansträngning och en delad framgång.

View original post 2 223 fler ord

Explore posts in the same categories: Koranen och Islam, POLITIK, Sharialagar i Islam, Socialdemokraternas nära samarbete med Islamister

One Comment på “Sveriges Unga Muslimer förlorar miljonbidrag!”

  1. ladycobra Says:

    Läs om Socialdemokraternas nära samarbete med islamister och överenskommelse med SMR att kvotera in islamister i riksdagen.

    https://ladycobra.wordpress.com/2014/01/30/socialdemokraterna-i-nara-samarbete-med-islamister/


Kommentera

